Salarisadministrateur Rhenen

door | nov 5, 2021 | Vacatures

Voor onze locatie in Rhenen zijn wij op zoek naar een enthousiaste salarisadministrateur, die zich graag nog verder wilt ontwikkelen.  

Werken bij Loonvisie doe je samen met ongeveer 15 collega’s verdeeld over de vestigingen in Utrecht en Limburg. Wij bedienen MKB klanten uit heel Nederland bij het voeren van de personeels- en salarisadministratie. Daarnaast ondersteunen wij, met behulp van moderne salarissoftware, administratie- en accountantskantoren. Loonvisie is er voor salaris-, HR en juridisch advies, maar ook voor het digitaliseren van de personeelsadministratie en HR-processen.

Loonvisie is partner van WAQ (Wagenvoort Advies Compas), dit is een groep bedrijven op het gebied van financiële diensten. Als partner beschikken wij over diverse andere specialisaties en bieden zo meer expertise voor de klant. Daarnaast zorgt dit voor meer ontwikkelmogelijkheden voor jou.

Tijdens je inwerkperiode ga je deelnemen aan de WAQ Academie waarbij je door een vaste mentor wordt begeleid en een persoonlijk ontwikkelingsplan krijgt. Zo zorgen wij samen voor een mooie start.

Jouw Kerntaken:

  • Verwerken van salarisadministraties voor eigen klanten
  • Begeleiden, coachen en controleren van junior salarisadministrateurs
  • Verwerken van verzuim- en verzekeringsmeldingen
  • Controleren van pensioen- en verzekeringsnota’s
  • Aanspreekpunt voor eigen klantenportefeuille voor de salarisadministratie en adviezen van beperkte omvang (loonheffingen, arbeidsrecht, HRM)
  • Signaleren van relevante ontwikkelingen en verbeterpunten en introduceren vakinhoudelijke specialisten
  • Oplossen van klantvraagstukken met belastingdienst, pensioenfondsen en verzekeraars in samenwerking met de salarisadviseur

Wij vragen

  • Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring
  • Een afgeronde MBO opleiding niveau 4 aangevuld met PDL of een HBO opleiding richting HRM, bedrijfseconomie, management of bedrijfskunde met PDL of bereid zijn deze te halen
  • Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt affiniteit met ICT
  • Je bent 28-40 uur per week beschikbaar
  • Je bent klant- en kwaliteitsgericht, communicatief, zelfstandig, gestructureerd en flexibel
  • Je bent bereid om te reizen

Wij bieden

  • Ruime doorgroeimogelijkheden (richting consultancy, advies en vaktechniek)
  • Salaris tussen € 2.500 en € 3.750 afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring
  • Mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Inwerkprogramma op maat met een eigen mentor en persoonlijk ontwikkelingsplan

Solliciteren?

Wil jij onze nieuwe collega worden? Stuur dan je CV met motivatie t.a.v. Tim Schuurmans, HR manager. Meer weten? Bel 085 – 792 1321 of stuur een mail naar vacatures@loonvisie.nl.

Maandelijks het laatste nieuws op het gebied van personeel en salaris in uw mail?
Schrijf u in voor onze nieuwbrief.







ONZE DIENSTEN

Loonvisie neemt uw zorgen rond salaris- en personeelsadministratie graag compleet of gedeeltelijk uit handen.
Salaris- en personeelsadministratie
HR Advies
Juridisch advies
Verzekeringen en verzuim

salarisadministratie@loonvisie.nl
0317 - 61 91 25

Herenstraat 108
3911 JH Rhenen

 

Boven de Wolfskuil 3
6049 LX Roermond

ALLE EXPERTISE VOOR:

Aan één loket vindt u alle expertise die u nodig heeft voor:
Ondernemers
Accountant- en administratiekantoren

BRANCHES

Loonvisie heeft jarenlange ervaring met salaris- en personeelsadministratie in verschillende branches, zoals:
Horeca
Transport & logistiek
Metaal & techniek
Huisartsen

salarisadministratie@loonvisie.nl
0317 - 61 91 25

Herenstraat 108
3911 JH Rhenen

 

Boven de Wolfskuil 3
6049 LX Roermond

© Loonvisie - Realisatie: Woerdekom Webdesign

Share This