Salarisadministrateur Rhenen
Voor onze samenwerkingspartner Loonvisie in Rhenen zijn wij op zoek naar een enthousiaste salarisadministrateur, die zich graag nog verder wil ontwikkelen.
Wat ga je doen?
- Verwerken van salarisadministraties voor eigen klanten
- Begeleiden, coachen en controleren van junior salarisadministrateurs
- Verwerken van verzuim- en verzekeringsmeldingen
- Controleren van pensioen- en verzekeringsnota’s
- Aanspreekpunt voor eigen klantenportefeuille voor de salarisadministratie en adviezen van beperkte omvang (loonheffingen, arbeidsrecht, HRM)
- Signaleren van relevante ontwikkelingen en verbeterpunten en introduceren vakinhoudelijke specialisten
- Oplossen van klantvraagstukken met belastingdienst, pensioenfondsen en verzekeraars in samenwerking met de salarisadviseur
Wij vragen
- MBO 4 / HBO werk- en denkniveau
- In bezit van PDL of bereid zijn deze te halen
- Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring
- Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Je hebt affiniteit met ICT
- Je bent klant- en kwaliteitsgericht, communicatief, zelfstandig, gestructureerd en flexibel
- Je bent bereid om te reizen
Wie is Loonvisie?
Wij zijn een salarisadministratie- en advieskantoor voor zowel het MKB als administratie- en accountantskantoren uit heel Nederland. Wij adviseren op gebied van salaris, HR en arbeidsrecht en helpen klanten met e-HRM procesoptimalisatie.
Loonvisie is partner van WAQ.nl, een groep ondernemingen op het gebied van financiële diensten. Als partner beschikken wij over diverse specialisaties en bieden zo meer expertise aan onze klanten. Daarnaast creëert dit meer ontwikkelingsmogelijkheden voor jou. Zo neem jij tijdens jouw inwerkperiode deel aan de WAQ Academie, waarbij je door een vaste mentor wordt begeleid. Je krijgt een persoonlijk ontwikkelingsplan, zodat je precies weet wat er van je wordt verwacht. Zo zorgen wij samen voor een mooie start!
Wij bieden
- Dienstverband voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract
- Arbeidsduur voor 28-40 uur per week
- Ruime doorgroeimogelijkheden (richting consultancy, advies en vaktechniek)
- Salaris tussen € 2.500 en € 3.750 afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring
- Mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden
- Inwerkprogramma op maat met een eigen mentor en persoonlijk ontwikkelingsplan
Enthousiast?
- Stuur dan je CV met motivatie aan Tim Schuurmans, HR manager. Eerst meer weten? Bel 085 – 792 1321 of stuur een mail naar HRM@waq.nl.
Maandelijks het laatste nieuws op het gebied van personeel en salaris in uw mail?
Schrijf u in voor onze nieuwbrief.